Saturday, January 9, 2010

ETSY Inspired #70............Skylar's Candy Clips!!!!

Smiley from millan.net

Welcome to another fun ETSY Inspired Challenge!!!!! This week's cute shop is Skylar's Candy Clips!!!!!


I chose this sweet little green and pink floral clip!!! Okay........y'all know how I LOVE my pink!!!! LOL

I used a brand new Gina K. stamp set, Heartily Yours designed by Nina for this challenge. I love the "stone" hearts on this wishing well!!!! I also used the new GKD Pure Luxury Cardstock Innocent Pink!!!! YES!!!! PINK!!!! LOL And some of the new Gold Lined light pink ribbon to match!!!

Now.......head on over to the ETSY Inspired Challenge Blog for all the details and the prize info and please play along!!!!! Also check out my fabulously talented fellow ETSY girls:


~ Have A Creative Day! ~

14 comments:

  1. I love your card! I had not seen that stamp set yet.

    ReplyDelete
  2. This is so pretty!! Love the colors, and your design is so fun! :)

    ReplyDelete
  3. Very pretty Lee! What a sweet image...I love those 'stone hearts' too!

    ReplyDelete
  4. This is so cute! I really really want that set Lee! SOOOO bad and you are not helping!!

    ReplyDelete
  5. This is adorable! Love those labels!

    ReplyDelete
  6. Love the card! Great showcasing the QKD and rocking the Etsy inspiration!

    ReplyDelete
  7. This is one beautiful and inspiring card. Great image and love that DP.

    ReplyDelete
  8. Wonderful card Lee....I agree about the cute heart stones on the wishing well!!! Cute, cute, cute.

    ReplyDelete
  9. That's a cute clip that inspired you and I like your card too. I like how you mounted some dp on the pink card and also lined the bg with it - clever!

    ReplyDelete
  10. This is too too cute Lee!! Love it!! *STAMPIN HUGS* Alex

    ReplyDelete
  11. Your little wishing well looks sooo pretty....gotta loooove all the pink!!!!!

    ReplyDelete
  12. Cute cute, girlfriend. LOVE the colors.

    ReplyDelete

Your comments truly warm my heart! Thank you so much for making my day!